12/14/20

Kurssin itsearviointi

 Sosiaalinen media on minulle ennestään erityisen tuttu ja olen sitä tutkinut aiemminkin työn ja mielenkiintojeni takia. Graafikkona olen käyttänyt sitä työssä ja vapaa-ajan harrastuksissani.

Eniten koen oppineeni kurssilta linkittymiseen ja sosiaalisten verkostojen termejä. Olin myös iloinen, kun mainostettiin sivua, joka kertoi helposta tavasta linkittä CC-merkinnät tuotoksiinsa. Ne oli myös selitetty ymmärrettävästi.

Koen, että olisin kaivannut kurssilta enemmän syvä luotaavaa tietoa, missä olisi tarkemmin kuvailtu eri sosiaalisten medioiden käyttötaktiikoita. Voisiko tästä olla jo tai tulossa seuraavan tason kurssi, jossa mentäisiin syvemmälle aiheeseen? Jos sellainen on jo niin minulle voi mainostaa anna.hamalainen@edu.turkuamk.fi.

Kurssi sai minut eniten miettimään sitä, miten sosiaalinen media välillä tuntuu pyörivän lähinnä postausten kuin varsinaisen sosiaalisen toiminnan ympärillä ja toivon, että voisin jatkossa myös vaikuttaa siihen omalla toiminnallakin ilman, että se tuntuisi väkinäiseltä tai liian raskaalta.

Olin erityisesti iloinen tajutessani, että sosiaalisen median käyttösuunnitelmani on pitkälle viety, vaikka aluksi luulin, etten ole ehtinyt miettimään sitä kovin tarkoin. Tehtävä antoi minulle lisää uskoa itseeni.

Kaiken kaikkiaan kurssi tuotti minulle haluamani pisteet, mutta sisältöä jäin hiukan kaipaamaan lisää.

No comments:

Post a Comment